VACATURE

 


 

Medewerker administratie & communicatie

Vanwege de uitbreiding van ons team en de werkzaamheden, gericht op de toekomstige groei, zijn wij op zoek naar een enthousiaste, gedreven administratief en communicatie medewerker bij de Oesterij. Lijkt het je leuk om het eerste enthousiaste contact te zijn voor onze gasten en bezoekers, waarbij je hen adviseert met een geschikt dagprogramma? Ben je daarnaast goed in het gestructureerd uitvoeren van diverse administratieve taken? Dan ben jij de persoon die ons team kan gaan versterken!

Wie zijn wij?

  • Uniek familiebedrijf met een combinatie van detailhandel, horeca en een bezoekerscentrum, waardoor er veel afwisseling in gastencontacten is, en er elke dag nieuwe uitdagingen zijn.
  • Een groeiend, gepassioneerd en jong team met korte communicatielijnen.
  • Een innoverend bedrijf waarbij we dagelijks bezig zijn met het zo  duurzaam mogelijk omgaan met ons team en onze producten.

Taken?

  • Het eerste telefonische aanspreekpunt voor gasten.
  • Zorgdragen voor het contact; per mail en via social-media.
  • Het opstellen van offertes voor diverse groepsbezoeken.
  • Het inplannen van groepsbezoeken met een bijbehorend programma.
  • Administreren en afhandelen van de online bestellingen.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • In de ochtend ben je bezig het verwerken van de binnengekomen mails over groepsbezoeken aan de Oesterij. Je bespreekt de wensen van de gast en stelt daarbij een maatwerk programma op.
  • Tussendoor neem je de telefoon op en staat gasten te woord.
  • Dagelijks zorg je voor een worksheet met ingeplande groepsbezoeken.
  • Je doet de overdracht van de groepsbezoeken die er die dag gepland staan bij de dag verantwoordelijke die de groepen zal begeleiden.
  • Je maakt de planning voor ons gidsenteam.
  • Je ondersteunt bij grotere events. Je draagt er zorg voor dat de afspraken praktische uitgevoerd worden en dat de gasten een onvergetelijk programma bij de Oesterij hebben.
  • Je helpt mee met de organisatie van ons jaarlijkse Oesterfestival en andere evenementen.

Wie zoeken wij?

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Goede administratieve en communicatieve vaardigheden;
  • Service- en gastgericht waarbij het doel is de verwachting van de gast te overtreffen;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. (Duits is een pré);
  • Goede kennis van Office 365 (Outlook, Word en Excel);
  • Zelfstandig, maar ook een teamspeler;
  • Leergierig, proactief ingesteld en een positieve instelling.

Wat bieden wij?

  • Parttime dienstverband ; 28-32 uur, waarbij ook 1 weekenddag(deel) een pré is.
  • Gunstige werktijden van 08:30 uur tot 17:00.
  • Een fijne werksfeer binnen een klein en compact team op een unieke werkplek.
  • Een afwisselende en verantwoordelijke functie in een gezellige werkomgeving;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng en zelfontwikkeling;
  • Salaris conform Horeca CAO met gunstige secundaire arbeidsvoorwaarden.  
  • Kans op doorgroei, opleidings- en trainingsmogelijkheden.

Geïnteresseerd geraakt in deze vacature? Stuur dan jouw motivatie en C.V. voor 3 mei op naar vacature@oesterij.nl t.a.v. Kelly Eversdijk. Eventuele vragen kan je bij voorkeur stellen per e-mail of telefonisch 0113-760400.

Zie advertentie

 

 

vacature_teaser